1. Bendrosios nuostatos

1.1. Elektroninė parduotuvė „Ekovanduo“ (toliau – Parduotuvė) priklauso įmonei Bivakas, MB (įmonės kodas: 160433338, registracijos adresas: Kantališkių g. 5, Ringaudų k., Kauno r., toliau – Pardavėjas).
1.2. Naudodamasis Parduotuve Klientas patvirtina, kad susipažino su šiomis Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis.
1.3. Pardavėjas pasilieka teisę bet kada pakeisti Taisykles, o naujos taisyklės įsigalioja nuo jų paskelbimo svetainėje.

2. Mokėjimo tvarka

2.1. Parduotuvėje galima atsiskaityti šiais būdais:

  • Banko kortelėmis/Apple Pay/Google Pay
  • Elektronine bankininkyste per integruotus mokėjimų sprendimus.
    2.2. Patvirtinus užsakymą, Klientas gaus el. laišką su pirkimo patvirtinimu į savo nurodytą el. pašto adresą.
    2.3. Mokėjimas laikomas įvykdytu, kai lėšos pasiekia Pardavėjo banko sąskaitą.

3. Pristatymo tvarka

3.1. Prekės pristatomos šiais būdais:

  • Kurjerių tarnybos pagalba;
  • Paštomatais ( Omniva,  DPD);
  • Prekių atsiėmimas iš Pardavėjo buveinės (jei ši galimybė nurodyta parduotuvėje).
    3.2. Pristatymo terminas:
  • Prekės pristatomos per 1–5 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo.
  • Pardavėjas neatsako už vėlavimus, kuriuos sukelia trečiosios šalys (pvz., kurjeriai).
    3.3. Pristatymo kaina:
  • Pristatymo išlaidos apskaičiuojamos užsakymo metu, priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo.
    3.4. Jei Klientas nurodo neteisingą ar neišsamų adresą, Pardavėjas neatsako už pristatymo trukdžius ar nepavykusį pristatymą.

4. Sandorio atšaukimo ir pinigų grąžinimo tvarka

4.1. Klientas turi teisę grąžinti prekę ir atšaukti pirkimo sandorį per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo.
4.2. Grąžinamos prekės turi būti nenaudotos, nepažeistos ir originalioje pakuotėje.
4.3. Klientas privalo grąžinti prekes adresu: Kantališkių g. 5, Ringaudų k., Kauno r.
4.4. Grąžinimo pristatymo išlaidas apmoka Klientas, nebent grąžinimo priežastis yra netinkamos ar brokuotos prekės.
4.5. Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Klientui pinigus per 14 kalendorinių dienų nuo grąžinamos prekės gavimo ir įvertinimo.
4.6. Pinigai grąžinami naudojant tą pačią mokėjimo priemonę, kurią Klientas naudojo atsiskaitydamas.

5. Ginčų sprendimas

5.1. Visi ginčai ar nesutarimai tarp Kliento ir Pardavėjo sprendžiami derybų būdu.
5.2. Jei ginčo išspręsti nepavyksta, Klientas gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (www.vvtat.lt) arba į teismą pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

0
    0
    Jūsų krepšelis
    Jūsų krepšelis tuščiasĮ parduotuvę